Кілер з веб-сайту

Я натрапив на цей сайт, коли хтось на форумі, який я відвідував, опублікував посилання на нього. Нібито можна було залишити свої дані і стати жертвою в реальній грі в кішки-мишки. Користувач, який розмістив посилання, стверджував, що ледве вижив у цій грі, і після негайного скептицизму заохочував інших користувачів переконатися в цьому на власні очі. Перейшовши за посиланням, я потрапив на застарілий сайт, на якому посередині сторінки великими жирними літерами було написано речення.

"Хочете, щоб на вас полювали? Все, що вам потрібно зробити, це попросити :)".

Внизу сторінки була базова форма, в якій потрібно було вказати моє ім'я, вік і дату, коли я хотів би почати полювання. Я ввів вигадане ім'я і свій справжній вік, перш ніж попросити, щоб полювання почалося наступного тижня. Це було класне ім'я, і в дитинстві я завжди хотів змінити своє ім'я на нього, бо так звали персонажа мого улюбленого телешоу. Боббі Вайз. Після того, як форма була відправлена, я пішов зі сторінки і провів решту вечора, забувши про неї. Я маю на увазі, що це, очевидно, було просто якесь посилання, що перехоплює IP-адреси для більшості людей і вишкрібає особисті дані для тих, хто був настільки тупим, що ввів своє справжнє ім'я.

Я прокинувся через п'ять днів і вже збирався йти на роботу, коли прийшло повідомлення.

Дзень!

"Ваше полювання розпочнеться за тридцять хвилин. У вас буде година з моменту першої появи мисливця, щоб втекти. У будь-який момент після першої появи мисливця період попередження відміняється. Полювання триватиме постійно, незважаючи на фізичні, психічні чи будь-які інші фактори, що заважають.

Щасти вам".

Вперше я побачив його, коли їхав на роботу в метро. Високий джентльмен у довгому чорному пальто і фетровому капелюсі. Він був схожий на персонаж з підручника історії. Ми зустрілися поглядами, і його губи скривилися в кривій посмішці, коли він злегка підморгнув мені. Він подивився на свій наручний годинник, все ще з тією ж посмішкою на обличчі. Я подивився на свій.

Дванадцять хвилин до того, як на мене почнуть полювати.

Він вийшов з вагону метро на тій же зупинці, що й я, і я відчув теплий шепіт на вухо, коли йшов до виходу. Тік-так. Тік-так. Тік-так. У цей момент я нарешті зрозумів, що він, безумовно, був там для мене, що він був моїм мисливцем. Логістика всього цього не прийшла мені в голову в той момент, тому що я був більше стурбований тим, як виграти цю, здавалося б, безнадійну гру. Озираючись на той день, я не знаю, як він мене знайшов. Я не вказав свого справжнього імені і не був вразливим у цифровому плані, коли заповнював форму. Я використовував VPN, тому не бачу, як міг бути перехоплений мій IP, і єдиною реальною деталлю, яку я вказав, був мій вік. Можливо, я був наївним, думаючи, що ті потаємні куточки інтернету, в яких я часто опинявся, не можуть відповідати тим історіям, які ми всі чули.

Врешті-решт, я дійшов до офісу і впав у своє надійно зручне крісло, припускаючи, що вхід внизу, який охороняється, не пропустить людину з метро. Невдовзі я переконався, що помилявся. Я підійшов до столу мого колеги, щоб запитати його про якісь буденні робочі справи, але замість нього там сидів той самий чоловік. Я розвернувся, щоб втекти, але він схопив мене за руку з надзвичайною силою і утримував на місці. Хоча я усвідомлював, що у відносно жвавій офісній будівлі він, ймовірно, не завдасть мені великої шкоди, моя кров застигла в жилах, і я все одно була налякана. Не кажучи ні слова і з тією ж жахливою тривожною посмішкою на обличчі, він простягнув мені конверт. Звичайний білий, без жодних позначок чи адреси з обох боків. Він відпустив мене після того, як я неохоче взяв його, і я в паніці кинувся до ванної кімнати.

Краще б я ніколи не читав цієї записки.

"Виявляється, в цьому місті жив 27-річний Боббі Вайз. Він просто не був тобою. Бідолаха не знав, що на нього чекає. Ось фото, щоб ти знав, що ти змусив мене зробити. Тож тобі доведеться з цим жити".

За запискою була маленька полароїдна фотографія, на білому просторі під фотографією чорним маркером було надряпано слово "Впольований". Молодий чоловік сидів прямо, прив'язаний до дерев'яного стільця зі сріблястою клейкою стрічкою на роті. З кінчиків його розкуйовдженого волосся капала свіжа кров на білу сорочку, в яку він був одягнений. На його голові, як і на обличчі, було кілька отворів. Крізь різні отвори можна було побачити оголені кістки і мозкову речовину, і з усіх них просочувалася кров.

Мене знудило по всій кабінці туалету. Я не знав, що на цьому сайті насправді полюють на людей, і я не знав, що дурне фальшиве ім'я, яке я дав їм, насправді виявиться реальною людиною в нашому невеликому місті. Я не можу жити з тим, що спричинив, і боюся йти в поліцію, тому що, прочитавши місцеву газету, Боббі Вайз, який виглядав точно так само, як на фотографії, яку мені дали, був оголошений зниклим безвісти за чотири дні до початку мого "полювання". Я вважаю, що повідомлення і зворотний відлік часу, коли я вперше зустрівся з ним, були хитрістю, щоб я хоча б трохи усвідомив, що гра справжня, і щоб він міг підійти до мене і віддати конверт, який змінив моє життя.

Гадаю, мені потрібно було розповісти про це не тільки в марній спробі пробачити себе, але й застерегти інших.

Якщо ви натрапите на сайт, який стверджує, що ви можете попросити про полювання, будь ласка, вбережіть себе від того, чим це може обернутися.

Коментарі

Популярні публікації