Дитина, яку я няньчила, намагалася мене вбити

Я постукала у двері будинку Міллерів рівно о шостій годині, як завжди суботніми вечорами. За останні три роки моя кар'єра няні була успішною, а Міллери - чудовою, люблячою сім'єю з добре вихованими дітьми. Єва і Холден, у віці п'яти і двох років, стали мені як рідні діти, їхні милі і веселі характери не давали мені нудьгувати.

Коли двері відчинилися, я побачив пані Міллер, яка вже майже нафарбувалася, а біля її ніг лежав Холден. Діти, як завжди, підбігли до дверей і накинулися на мене, обіймаючи і лоскочучи. Пані Міллер відпустила дітей, продовжуючи збиратися, і сказала, що повернеться за мить. Це була типова рутина. Ніщо не було не на своєму місці. Принаймні, поки що.

Я приготувала дітям макарони з сиром з брокколі та горошком, нашу типову суботню вечерю. Класичний Холден не доторкнувся б до броколі, доки вона не перетворилася б на ракетний корабель, що прямував до його рота. Незважаючи на те, що я працюю з цими двома вже багато років, вони все ще ведуться на мої класичні трюки.

Пані Міллер спускається сходами, з зачіскою та макіяжем, готова до вечірнього виходу.

"Все, як завжди, - сказала вона. "Єдине, що я хотіла вам сказати, це те, що Єва останнім часом трохи не в собі, поводиться більш безглуздо, ніж зазвичай. Ми думаємо, що це, можливо, через неспокійні ночі, які вона провела зі своїми болями, пов'язаними з ростом. Ви ж знаєте, якою вона буває, коли втомиться, - зі сміхом сказала пані Міллер.

"Зовсім не турбуйтеся. Я вкладу її сьогодні в ліжко вчасно", - відповіла я.

Пані Міллер схопила свою сумочку і попрямувала до машини, в якій сидів містер Міллер, готовий виїхати після довгого дня на полі для гольфу.

Вечір тривав як завжди. Ми грали в лего, в доміно і навіть спекли печиво на десерт. Я помітила, що Єва поводилася трохи дивно, дивилася в простір і сміялася, але я списала це на недосипання, про яке говорила її мати. Коли годинник пробив сьому, ми всі попрямували нагору, щоб швидко прийняти ванну і лягти спати.

Коли я піднялася нагору, Холден всівся на моє стегно, а Єва стояла позаду мене, і я почула, як потекла вода у ванні.

"Агов?" сказала я, дуже збентежена тим, хто може бути тут нагорі.

"Привіт", - сказала Єва з моторошною посмішкою від вуха до вуха, стоячи у ванній.

"Я думала, що ти стоїш прямо за мною!" сказала я, ще більш розгублена, ніж хвилину тому.

Вона відповіла роботоподібним тоном, майже нелюдським, "Це я, Єва, озирнись".

Я повернула голову так швидко, як тільки могла, і побачила, що на сходинці позаду мене стоїть Єва.

"Якого біса", - подумала я, серце калатало від страху. Я не могла показати свій страх дітям, тому заспокоїлася і відмахнулася від нього, як від дурного жарту, який вона зі мною розіграла.

Я занурила дітей у ванну, а коли повернулася, щоб дістати з шафки мило, то почула, як вони пускають бульбашки у воді.

"А, все гаразд. Ми повернулися до нашої типової суботньої рутини", - подумала я. Діти завжди змагалися, хто зробить найбільше мильних бульбашок у ванні.

З милом у руці я повернулася і побачила, що Єва тримає голову Холдена під водою. Звук не був схожий на радісне пускання бульбашок, натомість це був звук дворічної дитини, яка тоне.

"Дивись!" сказала Єва голосом робота, - Я дозволила Холдену виграти конкурс мильних бульбашок сьогодні ввечері. Але оскільки він помирає, це означає, що я виграватиму конкурс щовечора". Вона розсміялася і за секунду повернулася до свого мертвотного обличчя.

Я підбігла, щоб відірвати руки Єви від голови Холдена, але, торкнувшись води, помітила, що вона обпікає.

"Я збільшила температуру, щоб обпекти йому шкіру, - продовжувала Єва, - хіба я не така розумна?"

Моє обличчя одразу ж почервоніло, і я занурила руки у воду, незважаючи на температуру, щоб витягнути Холдена. Все його тіло, як і мої руки, було вкрите пухирями від опіків третього ступеня, і бідолашний малюк посинів.

Я негайно почала робити йому штучне дихання і попросила Єву дістати мій телефон. Я подивилася на ванну, але вона не відповіла, і її ніде не було видно.

"Зараз це не головна моя проблема", - подумав я. - "Я повинен повернути дитину до життя".

Я продовжувала робити штучне дихання, як тільки могла, а потім побігла з Холденом вниз по сходах за своїм телефоном. На кухонній стільниці лежала Єва, але вона виглядала не зовсім так, як раніше. Її шкіра виглядала так, ніби її розплавили, так, як виглядає сирний соус на чіпсах. Її очі змінилися зі світло-блакитних на чорні, а зуби стали гострими. Вона тримала в руці мій телефон і сказала: "Єдиний спосіб отримати його назад - це якщо ти дозволиш мені вкусити тебе". Її посмішка демонструвала гострі зуби та вирячені чорні очі.

Я вже втратила Єву, яку знала, тож не могла дозволити собі втратити і Холдена. Я подав Єві руку, і в неї одразу ж потекла слина з куточків рота.

"Єво Міллер, - сказала я, намагаючись приховати тремтіння в голосі, - відкуси мою руку ЗАРАЗ і дай мені цей телефон. Твій брат помирає!"

Зуби Єви наблизилися до моєї шкіри, коли вона винюхувала найсоковитіший шматок, який змогла знайти. Я все ще намагався робити Холдену штучне дихання однією рукою, колір повільно повертався до його обгорілого, синього тіла. Я відчула, як її гострі, як кинджал, зуби повільно пронизують мою руку, один укол за іншим, наче мільйони ос жалили мене. Гаряча кров текла по моїй лівій руці, в той час як моя права все ще працювала, несамовито натискаючи на грудину Холдена. Звук її маленьких зубів, що пронизували мою плоть, нагадував мені, що я розриваю хороший шматок стейка. Нарешті вона вчепилася в мою руку, вирвавши з неї дюймовий шматок м'яса. Біль був невимовним, як я уявляю, що відчуваєш, коли тобі відриває руку огорожа з колючого дроту. Я закричала від болю, в очах потемніло, але я змусила себе не втрачати свідомості заради Холдена.

Настільки спокійно, наскільки це було можливо, я сказала суворо: "Віддай мені мій телефон негайно".

З повним ротом м'яса і шкіри, з яких стікала кров, вона повільно взяла мій телефон лівою рукою, а правою витерла кров зі свого підборіддя. Вона переклала телефон у праву руку, розмазуючи кров по ньому, все ще зберігаючи свою лялькову гримасу.

Я набрала 911, як тільки вона передала мені телефон, і коли він почав дзвонити, Холден почав хапати ротом повітря. Сльози мимоволі почали котитися по моїх щоках, оскільки я відчувала безмежне полегшення від того, що один з дітей повернувся, а також відчувала величезний біль від відсутності шкіри на моїй руці.

Я пояснила все, як могла, диспетчеру 911, і хоча він поставився до моєї історії скептично, вони негайно вислали дві карети швидкої допомоги. Коли я озирнувся на стільницю, де стояла Єва, там нікого не було. Я знову почув той демонічний сміх нагорі, але не змогла змусити себе піднятися туди, щоб знайти її.

Приїхали машини швидкої допомоги, і ми з Холденом застрибнули в одну з них. Я сказала парамедикам, що Єва нагорі, але з нею щось дуже погане, як психічно, так і фізично.

"Ми відвеземо її в іншу машину швидкої допомоги. А ви потурбуйтеся про хлопчика", - сказав фельдшер.

У машині швидкої допомоги нас обох підключили до незліченних моніторів і вкололи безліч знеболювальних препаратів. Раптом я запанікувала. Як, чорт забирай, я розповім містеру і місіс Міллер про те, що сталося? Я залишила Єву саму в будинку, а няньчитися з нею не можна. Парамедики побачили мою паніку і негайно ввели мені заспокійливе в крапельницю.

Я прокинулася від того, що між моїм лікарняним ліжком і ліжком Холдена сиділи не лише батьки Єви, але й сама Єва. Мій пульс підскочив, що викликало поспіх медсестер, які збіглися до мого ліжка. Вони дали мені заспокійливе, але я все ще не міг зрозуміти, чому Єва була там, і виглядала як завжди: без гострих зубів, зі шкірою на обличчі, а очі знову стали блакитними.

Пані Міллер почала говорити: "Джесс, нам дуже шкода, що так сталося".

Містер Міллер і Єва приєдналися до неї: "Це більше ніколи не повториться", - всі вони говорили таким же роботоподібним тоном, яким Ева говорила кілька годин тому. Вони втрьох посміхнулися так само, як Єва посміхалася на кухні, і покинули лікарню разом з Холденом. Можу з упевненістю сказати, що я більше ніколи не повернуся до Міллерів.

Коментарі

Популярні публікації